Sunday, March 24, 2013

My Birthday 2

Hello ladies ( and gentlemen). As I promised, here’s a new post about the rest of my presents. However, I’ve been told that I’ll get more presents at school tomorrow so you can expect quite a lot of birthday posts this week, so please, bare with me :)
So, as I promised, here’s what Jasmin got me. Enjoy.
Ahojte. Ako som slubila, tu je take male preview o zvysku mojich darcekov. Bolo mi povedane, ze zajtra v skole dostanem  tych darcekov viac, cize pripravte sa este na par narodeninovych prispevkoch. Cize tu su darceke od Jasmin:
20130324_112528
Candle (primark), Eye pencil (Dior), Mascara (Dior)
20130324_112624
Mascara and eyeliner (Dior)
20130324_112359
Candle (primark)
I got following: 1. Aromatic candle. The smell is so amazing and is so relaxing at the same time 2.Dior mascara and eye pencil. I can’t express how happy I was to get them! Both products are absolutely amazing
Dostala som nasledujuce: 1. Aromaticku sviecku, ktora onia uzasne a je velmi relaxujuca. 2. Dior mascaru a ocnu ceruzku. Ani neviem vyjadrit aka som bola stastna, ze som ich dostala. Oba produkty su uplne perfektne

Today, i went bowling with my girlies and we had such a good time. I got so many presents and I’m getting more tomorrow and I’m so excited and scared at the same time, it’s unbelievable.
Dnes som bola na bowlingu s kamoskami a bolo vazne super. Dostala som tolko darcekov a este dostam nejake zajtra cize som nadcena ale zaroven, mam i trosku strach :)

20130324_182807
FRIENDS frame with photos, Birthday cards, Body lotion, Vasoline, nail varnish, Birthday badge
M. xxx

4 comments:

  1. Skvelé, mňa by potešila asi najviac aj tá sviečka :D ale všetko je tiež super špirála aj ceruzka sa zídu vždy :) a ešte ked od Dioru :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) Sviecka vonia uplne uzasne :)uplne moja rec :) maskara je velmi super, predlzi a vytoci riasy az vyzeraju umelo :)

      Delete
  2. opäť krásne darčeky, ceruzka a špirála to sú dve naozaj veľmi dôležité veci aj keď ja mám radšej tekutú očnú linku v pere :P aj ten rámik na fotky je úplne skvelý :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) ja tiez preferujem ocnu linku,ale ta ceruzka je uplne uzasna, a mascara je tiez velmi dobra, vytoci a predlzi riasy :)

      Delete