Wednesday, March 27, 2013

me on INSTAGRAM

Hello lovelies,
I know, it's been a while ( actually, it's been a day) since I posted, but I've been so busy with revision and my mocks and English/french exams and coursework, the list is endless.... However, let's not bother about that for a minute and let's focus on today's post. As you can see in the bar above this blog, I have an instagram account. Basically, if you want to know me and my life, all you need to do is click on it; Instagram reflects perfectly my life and every day moments of it and my friends. Also, I post fashion posts from time to time and I'd be so excited if you guys could check it out and maybe be give me a shoutout or a follow ( I follow back) :)
Ahoj, viem ze som vsera neblogovala, ale bola som taka zanepravnena. Popravde, este stale som, ani neviem kde mi hlava stoji. Mam tolko vela ucenia, a pisomky and projekty, ye je to neskutocne...Ale , zabudnime na tieto veci na par minut a sustredne me sa na dnesny blog. Ako mozte vidiet v zahavnu (alebo ako sa to vola) nad tymto postom, je tam link na moj instagram profil. Jedine co treba urobit je kliknut na link a dozviete sa vsetko o mojom zivote; Instagram odraza ludi/veci ktorych/ktore milujem a taktiez je to uzasna cesta ako niekoho spehovat. Ale nie, iba srandum. Taktiez, postujem posty o mode a inych podobnych veciach, a jedna z najlepsich veci je, ze mozete naseldovat ine bloggy a z tych mozete brat inspiraciu. Cize ak mate instagram, tak ma prosim nasledujte.Dakujem 

click here to see my instagram : MY INSTAGRAM ACCOUNT

So, here are some pictures from my instagram to give you a basic idea about stuff I post about. Enjoy!
My final piece for art exam. 

My current manicure

some of my birthday presents

My mum made this yummy and delicious breakie for moi and my best friend

This is what i got from my other best friend <3

Hope you all enjoyed the post and hopefully, some of you will follow me.
M xxx

2 comments:

  1. ten obrázok ktorý si robila je fakt skvelý :) kiež by som mala nadanie na kreslenie aj ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :) trvalo mi to 10 hodin, a skoro som sa zblaznila, ale stalo to za to! a nejde ani tak o nadanie ( ver mi, nie som az taka dobra), ide len o to ako sa pohras s farbami :)

      Delete