Friday, June 28, 2013

PROM


Yesterday, it was my last day of school because I'm going to college next year! As an annual tradition, there was a prom for my year group and it was insane! It just proved that you can have a fabulous time without getting drunk! Above, you can see my make-up and hair and some of my dress. I wore a simple black-and-cream Jane Norman dress. My make-up was done by my mum and I must say she did an incredible job! For my eyelids , I used my Pupa and MUA palettes and I finished the look with Dior mascara and eye pencil.Originally, I wanted to curl my hair, but my curling wand had broken so I decided to go with a fishtail braid as it showed off my makeup and face features.




Vcera bol moj posledny den v skole. Tu v Anglicku je tradiciou ze posledny den, najvyssi  rocnik ma ples. Musim sa priznat, ze spocatku sa mi nechcelo ist, ale nakoniec to skoncilo tak, ze vcerajsia noc bola jedna z najlepsich noci v mojom zivote! A to sme ani nepili! Na fotke vyssie mozte vidiet moj make-up, vlasy a kusok z mojich siat. Mala som na sebe jednoduche cierno-kremove saty od Jane Norman. S make-upom mi pomohla mamka, a musim povedat, ze odviedla uzasnu pracu! Na viecko som pouzila moje Pupa a MUA palety, a zakoncila som tu s Dior spiralou a ocnou linkou/ceruzkou. Povodne som mala mat natocene vlasy, ale kulma sa mi pokazila, tak som sa rozhodla ze vlasy si zapletiem lebo to vyzeralo lepsie s mojim makeupom a celkovym vyzorom.


And here, I am with my Gorgeous Jasmin! She looked so Stunning and amazing! Please check out her blog, as I'm sure she'll make a post about her prom outfit! - http://eluhetkedpaikeseall.blogspot.co.uk/

xoxo
M.

No comments:

Post a Comment