Thursday, July 4, 2013

My life in pictures


Once again, one of those horrible cold bacteria has attacked my immune system, so I have not moved from my bed except for a few occasions. However, the good news is that I'm feeling a bit better every single day and I'm so excited for my summer vacation in Tenerife, Spain ( only 17 days to go!). Because of my illness, I didn't feel like moving out of my bed and actually doing something meaningful, so instead, I was reading some of my old magazines and one of my favourite books : Lauren Conrad, Style. On the picture above, you can see some of my room decorations and my favourite make-up products- Dior mascara and eye pencil.




Poslednych par dni som stravila v posteli, kedze som zas chora. Dobra sprava je, ze kazdy den sa citim o nieco lepsie a myslienka, ze o 17 dni budem v Spanielsku, opalovat sa niekde na plazi mi pomaha bojovat s chorobou. Kedze som chora, nerobila som skoro nic zmysluplne. Namiesto toho som bola v posteli, citala casopisy a jednu z mojich oblubenych kniziek od Lauren Conrad: Style. Na obrazku vyssie, mozne vidiet niekolko mojich izbovych dekoracii a moje najoblubenejsie make up produkty od Dioru.


dress-H&M, Bag- Ivanka Trump, Earrings- Swarovski, Watch-Next, Nail Varnish-pupa
On Monday, I had my moving on to my new college Day and it was so good! I was so stressed about it and so nervous but it turned out to be so good, so I was worried was nothing! On the picture above, you can see what I wore. It was quite a nice day so I decided to go with a pastel blue because it reminds my of the summer sky. I just love the combination of sky blue and lace! I added some jewelry- my NEXT watch and SWAROVSKI earrings, plus my black sunglasses. I also wore my Ivanka Trump bag and I decided to go with a sky blue PUPA nail varnish, watermelon lip gloss from BodyShop and Hollister spray.As for the dress, I got this one from H&M but many people told me that they'd seen exactly the same one in primark so If you'd like a cheaper version, than Primark is the one for you.

V Pondelok som mala taky uvodny den na mojej novej skole, na ktoru nastupujem v Septembri a bolo to uzasne! Bola som velmi vystrasena a nervozna ale nakoniec sa ukazalo ze som sa bala bezdovodne! Na fotke vyssie mozte vidiet moj outfit. Kedze bol celkom pekny den, tak som sa rozhodla pre nebesko-modru kombinaciu. Kombinacia nebeskej modrej a cipky je podla mna uzasna! Samozrejme ze som dodala aj zopar doplnkou, ako napriklad moje NEXT hodinky, nausnice od Swarovskeho, moje neprave Ray Bansky a moju oblubenu Ivanka Trump kabelku. Ako pre make-up, na nechty som pouzila nebesko-modry Pupa lak, na pery som naniesla lesk na pery z BodyShopu and oci som si olemovala mascarou a ocnou linkou od DIoru. Saty som kupila v H&M, ale pocula som ze vraj maju take iste aj v primarku tak ked sa vam viac pozdava lacnejsia verzia, tak Primark je ten prevy pre vas.


Whenever I'm feeling sick or I'm ill, I find it very difficult to eat, especially unhealthy food. For example, yesterday, all I've eaten was a plate of healthy Vegetable noodles. As for today, I've made this healthy salad. It contains: one gem lettuce, one medium carrot, 4 cherry tomatoes, 1/2 of yellow pepper, some cheese and one small boiled egg. I also added some Caesar dressing for the taste. The dish contains 264 calories.

Vzdy ked som chora alebo mi je zle, je pre mna velmi tazke jest, a hlavne ked mam jest nieco nezdrave. Napriklad vcera som mala iba zeleninove noodles. Dnes som spravila tento zdravy zeleninovy salad. Pouzila som jedno vajce uvarene na tvrdo, malu mrkvu, 4 cheery paradajky, polku zltej papriky a listovy salad a vsipku syru. Na dochutenie som pridala dressing. cela miska obsahuje iba 264 kalorii a chuti vyborne!



xoxo M

No comments:

Post a Comment